لینک سازی در سئو داخلی
نوشته شده توسط : optisun

خب معنای لینک و لینک سازی برای هر کسی مشخص است و نیازی به توضیح اضافی نیست. برای اینکه بهترین سئو داخلی را در سایت داشته باشید، باید به یک مثال دقت کنید. سایت را یک کشور در نظر بگیرید. هر شهری در این کشور یک صفحه از سایت است. برای اینکه شهر ها به هم متصل شوند نیاز به راه یا جاده است. این جاده ها در سایت همان لینک ها هستند. لینک هایی که صفحات سایت را به هم دیگر متصل می کند. 

حال باید هنر خود را نشان دهید که چگونه می توانید بهترین شهر ها را بر اساس عوامل مختلف به هم وصل کنید. به کدام شهر ها باید جاده اصلی کشیده شود و به کدام شهر ها جاده فرعی؟ گردشگری و سفر به کدام شهر بیشتر است؟ ترافیک کدام شهر ها بیشتر است؟ شما کدام شهر ها را دوست دارید ترافیک بیشتری داشته باشند؟ 

با لینک سازی درست ما باید به ربات های گوگل نشان دهیم که کدام صفحه اصلی تر و اولویت بالاتری دارد. این فقط در بحث صفحات سایت نیست بلکه در ارتباط مقالات و محتواهای منتشر شده هم باید رعایت شود. از این طریق ربات های گوگل راحت تر صفحات ما را کرال می کنند و رتبه بهتری به آن میدهند؛ همچنین کاربر هم راحت تر تمام صفحات سایت را می گردد.

برای آموزش نحوه لینک سازی و مطالعه بیشتر، حتما وارد لینک سئو داخلی در سایت اپتیسان شوید. در آن جا ما کامل در خصوص لینک سازی و دیگر مولفه های سئو داخلی صحبت کردیم که می تواند برای سئو داخی سایت شما بسیار مفید باشید. 

 





:: برچسب‌ها: سئو داخلی , سئو , لینک سازی داخلی , اپتیسان ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: